Kızlar 34 haftalık olduk aslında isime karar vermiştik eşimle birlikte Ensar düşünüyorduk ama çevremdekiler hep ensar vakfı dediler sansar gibi o ne öyle dediler beni soğuttular isimden. Şimdi aklımdan Yaman geçiyor. Eşim de milletin lafına niye bakıyorsun diyor ensar istiyor. Ama ben soğudum o isimden sanki:( sizce?