Sakinecglr 37+6 günlükteyim, dün nstde bebeğimin kalp atışı 120′nin altına düştü sonradan tekrar çekildim 120 civarındaydı ama doktor hareketlerini kontrol et dedi eskisi gibi değil ama hareketi var gitmeli miyim doktora?