TerapistAnne Sevdanurr4 panik bozukluk olmaması adına bir an önce bir psikologdan randevu talep edin.
Esule N-23 bebeğin rahim ağzına yakın bi yere tutunduğunu söyledi doktorum. Sürekli lekelenme, kanama yaşadım şimdiye kadar. Bu da her seferinde korkuttu beni. belki de ondan panikledim bilmiyorum 🥺
ilongirav Sevdanurr4 bende panik atak hastasıyım aynı zamanda anksiyete bozukluğum var hamilelikte hormonlardan kaynaklı daha fazla veya sık yaşıyor olmamız normal ama o anı yönetebilmek çok önemli. ben öncesinde terapi desteği alıyordum atakları yönetebilmek daha da kolaylaşmıştı size de tavsiye ederim 🤗