Alexab hanım efendi anladım sizinkiler hep doğru çıkmış 😂😂 ama benim gördüklerimde yanlış çıkanlarda var raporlamayı yanlış yapıyorlarmis yani anne karnında sonradan cinsiyet değişmiyor, sonuç olarak anne babaya yanlış okunuyor rapor hata olabilir ne kadar para verirseniz verin yani paraya mı bakıyor hata olup olmaması olabilir yani mümkün değil hata yapamazlar diyemeyiz 😂