sadece indirimde islak mendil alıyorum. Kurumaması için de ters bir şekilde muhafaza ediyorum. Bez almadım. Sadece bir numara iki paket almayı düşünüyorum. Çünkü bezi şöyle bir durumu var, kimi bez bazı çocuğa yaramıyor. Ne bileyim pişik yapıyor sızdırma yapıyor vs. Ya da her çocuk bir olmuyor kilo bakımından hızlı büyüyebiliyor. Bezlerin çöp olmaması adına bez konusunda stoğa mantıklı bakmıyorum :)