Denizgumuskaya Ya kızlar Merhaba! Hayırlı akşamlar benim sabahtan beri aklıma bu konu takıldı duyduğuma göre kız bebekler erken doğarmış oğlanlara göre ben tam 6 aylık oldum ve kaldı 3 ay nasipse ama daha bir sürü eksiğimiz var kuzenim Türkiye’den kızıma bisyler yaptırıyor ve gelecek kimse de yok annemler belkim kışın yani Mart’a Türkiye ye gidebilirler ama ne zaman geri gelecekleri belli değil belki onlar gelmeden Doğum yaparım belki değil hani bana dedikleri tarih doktorumun 15 Nisa’n ama diyorlar kız bebekleri 1 ay önce doğar fln oğlum 3 hafta önce doğmuştu 38+4 de 🤔🤔🤔 off 😤 valla kafamda deli sorular 😜😝🤪😂😇😍😘