Benim bebeğimde inek sütü alerjisi olduğu için doktor önerisiyle Evolvia RP kullanıyoruz. Kabızlık, gaz yapmıyor. Bu mamaya başlamadan önce deri döküntüsü ve ishal oluyordu oda geçti şükür. Kilo almasıda durmuştu bu mamadan sonra düzeldi. Gelişimi gayet iyi gidiyor. Umarım sizin içinde faydalı olur. Mamaya başladığınız ilk 1 hafta alışma süreci olabilir muhtemelen birkaç güne kabızlığı geçer.