Melike_4949 30dan itibaren nadir kasilmasi normal ama kasilma duzenli olursa eger hastaneye gitme sart diye biliyorum. Yine bi doktora sormak lazim. Magnezyum kullandin mi pek sıkıntı oĺmuyormus. ama bennde ise yaramadi , nidicard kullaniyorum erken dogum riskim var. 30 1 im daha