Elli98 valla benimde inan öyleydi karnımı yırtıp çıkacak sanıyodum 36+3 deyim 2 gündür az hareket ediyor hatta dün bunun işin gece acile gittim ultrasonda hareket ediyodu ben hissetmiyorum artık yer kalmadığından oda yoruldu seninkide bıkar 😂 benim doktorum önceki aylar çok hareketli olması iyi demek ki yeri rahat demişti