An53 bu benim 4.gebeligim diğerlerinin kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım 3. Hamileligim de yerleşme kanaması yaşadım ama bu kadar erken değildi o zaman adetime 4 gün vardı az önce tekrar geldi biraz daha yoğun geldi bu sefer anlamadım belki de erken adet olurum