Ebrutusem benim eşimde bankada calışıyo bazı özel hastanelerle anlaşmalı mesela dişci ye gidince sadece %20sini karsılıyolar gerisini biz veriyoruz. Dogumda bazi hastanelerde ücretsiz bazıları belli bi miktar istiyo. Bunun icin gittigin hastanede anlasmali kurumlar bölümü var oraya gidip hesaplatabilirsin. O daha mantikli olur🤷♀️