Cucu_01 Naile_94 5+6 da kese gördük doktorum 8.haftanda gel dedi ozaman kalp atışı bebeği gördük bazen geç döllenme olabiliyor demişti. Sen kaç haftalıksjn
KFeyza_ Yesim0722 ay canım bende 5+6 da kese bebek kalp atışını herşeyi görüp öğrenmiştik şok olmuştuk 🌺🌺🌺
amayinedeiyiilerledim 6+2 de duyduk bizde. Ama 8i bulan da çok oluyormuş. Dr erken verdi kalp atışını dedi.