Kızlar herkese merhaba 36+3 deyiz ama hala gelen yok yani doğum belirtisi hiç Yok ve ben kaynanamda kalıyorum artık çocuğu bir an önce doğurup evime gitmek istiyorum çünkü gerçekten çok pis biri yani çekilmez bir de kızı var şımarık artık dayanamıyorum doğum gelmesi için ne yaptıniz😂