Mylove47 benim belimde bel fıtıgı var uzun süre de fizik tedavi gördüm normal doğum beni çok zorlar sezeryanı da erken bu yüzden istiyorum iki büklüm geziyorum Bebegı taşıyamıyorum ve kitlenme dönemlerim oluyor şükür hamile iken hiç olmadı imeklediğim dönemlerim oluyor bebek yokken kas gevşeticilerle hallediyorduk ama Şuan kitlenirsem bebeğe çok zararı olur ondan korkuyorum doktorum da bu durum biliyor