Aysegulmer Karan35 öyle bir rapor yok 37 haftadan sonra zorunlu zaten ayrılmanız lazım artık kimse bişey diyemez
tugcesakzci Karan35 32. Haftadaki çalışabilir raporunda hangi tarihte çalışamaz olduğunuz yazar o tarihten itibaren raporlu sayılırsınız. Fakat yine de rapor isteyen işletmeler de mevcut Bi insan kaynaklarına danışın derim ben rapor isterlerse alırsınız.