GulserenKY Elli98 Ben doğumdan 4.5 ay sonra oldum. Kişiden kişiye değişiyor. Ablam 1.5 sene olmadığını söylemişti.
Nesfur41 Elli98 Kişiden kişiye değişiyor canım ailende annen ablan kardeşine göre pay biç kendine bizimkilerin hepsi 40 ı çıkınca oldu mesela
Elifinannesi5454 Elli98 1 yıl gormeyende var cnm kısıden kısıye degısıo bazısı hemn oluo bazı 6 ay snra bbazısı 1 yıl ama 1 yıla kadr doktorlar normal dıo
Elli98 Elifinannesi5454 Anladım canım çok tesekkur ederim burda sorğu koyunca ben neden az kişi yazıyo, ama basqaları yazınca çok kişi cevap veriyo?