Rozalii-67 Ruya17 benim 3 4 . Haftamda oluyordu leke halinde araştırdım doktora sordum yerleşme kanaması dedi rahatladım şuan 8 haftalık çok şükür öyle bir sorunum yok
KFeyza_ Ruya17 41. Haftama kadar bende hiç kanama görmedim gayet normal bence bu yapısal bişey 🌺 sağlıkla doğurun