Merhaba ben 7+5 haftalık hamileyim ultrasona göre ama kendi regli tarihime göre 8+2 günlük hamileyim çok şükür 🙏🏻 ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı ozaman hafif iştahsızlık elan vardı şuan mide bulantısı felan yok belirtisi yok denecek kadar az uyku hali çok oluyor bazen de halsizlik bu normal mi ? Endişelendirmiyor bu bni ilk oğlumda 4 ay boyunca ne yediysem çıkartmıştım ilaçsız duramıyordum