Malesef bende gurbette gelinim evlendiğim mahallede ne komşuluk ne arkadaşlık yok ancak mevlid,bayram,cenaze gibi durumlarda bir araya gelinir. Birtane var arkadaşım onunlada ayda bir anca görüşürüz. Kendi memleketim de çalışan, aktif, arkadaş çevresiyle hergun görüşen, mahallede hergün arkadaşlarıyla bulusup iki üç fincan kahve içen biri olarak çık bunalıyorum. İyiki kızım oldu da biraz daha iyi hissediyorum kendimi. Ama oturup birseyler konuşup, paylaşıp, buluşmak istediği arkadaşları arıyor insan 🥹