Nursemaarslannn 40 hafta dolmasına son 3 sancı çıkıyor fakat düzenli değil pazartesi kontrole gel dedi 2 aydır her hafta nstye giriyoruz resmen bu durumda olan var mıdır?
Ummuglsm1379 Nursemaarslannn bende son 4 nst de sancı yok olsun diye bekliyorum hala haber yok😂sıkıldım artık doğurmak istiyorum ne zaman gelicek bunlar
gunesinannesi_ Nursemaarslannn son 5 gün 1 cm açılma ile kaldım 1 haftadır bekliyorum öylece sancı da düzensiz çıkıyor🫠
mervesert0611 Nursemaarslannn 39+0 olduk bugün nst de hiç sancım çıkmadı bugüne kadar fakat dün evi sildim çömelme hareketiyle geceden beri ara ara gelip giden sancım var nst ye gorsem çıkar mı çıkmaz mı bilmiyorum açılmam da yoktu şu an dayanabilir düzeyde ağrılarım pazartesi kontrolüm var onu bekliyorum bende 😐
Nursemaarslannn gunesinannesi_ açılmaya iki hafta önce bakmışlardı ve yoktu kasiklarimda resmen çocuk yürüyemiyorum bile doğru düzgün bebek kanalda ama sancılar düzenli değil
gunesinannesi_ Nursemaarslannn aynen benimki de kanalda hatta çok baskı yapıyor ama gelen giden yok 9 ay sabredebiliyormuşsun da son günler geçmiyormuş gerçekten🥺
Nursemaarslannn gunesinannesi_ gerçekten çok sabırsızlanıyorum ne zaman gelecek diye en son gittiğimde nst daha düzenliydi hatta kağıdı aldı kendi
gunesinannesi_ Nursemaarslannn ben de üst üste gttim hep çıkmayınca saldım artık evde bekliyorum bakalım inşallah bir avazda rahatça doğururuz🌺
Nursemaarslannn gunesinannesi_ Amin inşallah bütün hamileler sağlıkla kucağına alsın inşallah Allah isteyen herkese çocuk nasip etsin ❤️🙏🏻
Minikayak24 Nursemaarslannn aynı bende bu durumdayım tam 39 oldum bugun bendede sancı hiç düzenli değil açılma 3 cm ama gelmiyo haftada 2 kez giriyorum bende nst ye ama gelmiyo bebiş
Nursemaarslannn Minikayak24 benim açılma şuan ne durumda hiç bilmiyorum iki hafta önce acillik olmuştum yoktu