Busbu Kızlar foto ekliyorum ellerim şiş, tomurcuk tomurcuk ayaklarım şiş ve kaşımaktan yara yaptım .. tahliller temiz çıktı ama bana bi yardım edin bu kaşıntı ve şişlik için ne yapabilirim su içiyorum hareket ediyorum başka öneriniz var mı
Kullaniciadii Busbu tansiyonunuza baktırın karaciğer enzimleriniz yükselmiş olabilir gebelik zehirlenmeside geçiriyo olabilirsiniz doktorunuzla iletişime geçin
Aysensrkan Tansiyonunuza baktınız mı ?gebelik zehirlenmesi olabilir demiş bir arkadaş o yüzden soruyorum