Selinnnce bende gebeliğimin başlarında acile gitmiştim o zaman alttan bakmışlardı ama 19. Haftamızdayız hiç bir sorun olmadı, kuzucum hem keseye zarar verecek gibi bir uzunlukta değil emin ol içini ferah tut. Umarım miniğin seni bekletmez ve bi an önce yüzünü güldürür sen stres yapma sakın 🙏🏻