Mervekaram22 Merhaba güzel kadınlar . Gebelikte sonraki aylarda bu iki ilacı kullanan var mı ? Doktorum fibrinojen yüksekliğinden dolayı bu iki ilaci 10 gün kullanmamı söyledi..
Mia0121 Mervekaram22 Coraspini bilmemde oksapar iğneyi 5 aydır kullanıyorum ocak başına kadarda kullanıcam benim damar tıkanıklığından dolayı tabi bakalım🙄
whitedream Mervekaram22 ilk hamileliğimde kullandım ikisini doğuma 1 gün kalana kadar.ikinciye hamileyim şuan sadece oksapar kullanıyorum kanımda pıhtılaşma olduğu için
Merve1414 Mervekaram22 ilk 2 gebeligimde oksapar ve coraspirin kullandım coraspirin 34. Haftada kesti doğumdan 10 gün sonrada oksapar kullanmayı bıraktım bu 3? Hamileliğim sadece oksapar kullaniyorum
Mervekaram22 Mia0121 ilk gebeliği öğrendiğin andan beri mi kullanıyorsun? Yoksa sonradan mı doktor verdi ?
Mia0121 Mervekaram22 14. Haftada başladım sağ bacağımda damar tıkanıklığı vardı hamilelikle birlikte arttı tamamen tıkanmıştı uyuşma hissizlik başlayınca sulandırıcı iğneyi verdi işte doğuma kadarda devam edecem iğneye heralde bikaç gün öncesi bıraktırır diye düşünüyorum
Mervekaram22 Mia0121 Allah şifa versin inşallah 🤲🏻 göbekten mi vuruyorsun yoksa bacaktan mı birde şuna kaç haftalıksınız 🥰 ay hakkınızı helal edin çok soru soruyorum 🥰
Mia0121 Mervekaram22 amin canım hepimize 🥰 yarın 32. Haftam olacak inşallah 🤭 ben koldan yapıyorum bir gün sağ kol bir gün sol kol bacak ve göbeği hiç denemedim ben korkarım galiba onlardan🤭
Mervekaram22 whitedream ALLAH ŞAFİ ADIYLA ŞİFA VERSİN inşallah 🤲🏻 bende 10 gün kullanacam bende göbekten çok korkuyorum
Mia0121 Mervekaram22 iğneyi alırken kol bacak göbek hangisine isterseniz yapabilirsiniz demişlerdi tek yere vurunca morarma oluyormuş
Mervekaram22 Mia0121 evet benimde eşimin kardeşi söyledi . Ama unuttum ne tarafa vurmam gerektiğini. Bende koldan olacam da kolun hangi kısmına vurmam gerekiyor?
Merve1414 Mervekaram22 ben eskiden bı sağ bir sol koluma vuruyodum ama egzama gibi kabartı kızarıklıklar oldu ve morarma yeserme olmuştu şimdi hastanede ve sağlık ocağında vurduruyorum 70 gündür bı sıkıntı olmadı kollarimda