bbtrn Kızlar ebebeğin uygulamasından alışveriş yapamıyorum ürünleri sepete ekliyor ödeme kısmına gelince para çekme işlemini yapmıyor böyle bişey yaşayan var mı
An53 bbtrn Evet sürekli aynısı oluyor telefondan satın almayın bilgisayardan alın ben öyle yapıyorum hiç sorun yaşanmıyor
Esraabbaa bbtrn bana da ikidir aynısı oluyor. Direk kayıtlıysa kartınız onu seçmeyin yeni ödeme diyin yine aynı kartı girin manuel olarak o şekilde düzeliyor