Merve3 Arkadaslar 2aylik hamileyim ve bugun azonce wcye gittigimde kan gordum cok asiri sekilde degil ama peceteye geldi iccamasirimada gelmis khvemsi olarak peceteye gelen pembeydi cok endiseleniorum napmaliym acile gidiym mi bekleym mi herhangi bir agrim yok hafif belim agrio okadar
GamzeCan Merve3 git tabiki canm hamileliğin her aşamasında kanama lekelenme önemli 🤷🏻♀️ İğne ilac verirler
halimeaydin Merve3 hiç bekleme cnm git baksın lar ilaç verirler. Bende senin gibi kahvemsi akıntı gibiydi gittim doktora progestan ilaç verdi kullanıyorum çok şükür iyiyim cnm 😍
Meleky Merve3 tek ben değilmişim demekki aşkım git mutlaka doktora bende 2. Ayımdayım aynı şikayeti yaşadım gittim progestan yazdı kullanıyorum bakalım
Merve3 halimeaydin gittim acile doktorumlada gorustuler dusuk oldugunu zanetmiorum oyle bir kanama degil ama simdilik tek dozluk progestan ignesi vurdu yarin sabah muaneye bekliorm dedi insallah hersey yolundadir
Merve3 [bilinmeyen] sejinki nasil bir mantik acaba sirf muhalefetnolmak icin yazmisin sanirim herhangi bir bilgin yoksa neden sirf bos yapmak icin yazion anlamis degilim
031965 Kan dedim mi hemen gitmek gerekir burda konu açmadan önce ilk işiniz yola çıkmak olmalı. Burda kanama postlarına yerleşme kanamasıdır bende de olmuştu bişey olmaz yazanlar oluyor. Sizin kanamanızın sebebi herşey olabilir . Serapın da dediği gibi daha dün şahit olduk kadın kanamam var yazdı altına yerleşme kanamasıdır yazıyorlar akşam kanaması durmayınca gidiyo ve bebeğinin düşmeye başladığını öğreniyor. Yani lütfen böyle hassas konularda önceliğiniz doktor olsun.