Mebus Selam kızlar bugün 25 haftalık olduk başlarda zaman geçemeyecek miş gibi geliyordu şimdi de çok çabuk geçecekte sanki hiç bi işi yetiştiremicekmişim gibi geliyor. Sizde durumlar nasıl alışverişe yeni mi başladınız yoksa bitirdiniz mi 😄
Mebus Mebus ben montesori tarzı oda aldım bu aralar gelicek o yüzden şimdiden yıkayıp ütülemeye başladım asar yerleştiririm diye ama çok mu erken bilemedim. Park yatak alıcam onu da yılbaşına kadar almış olurum. Onun dışında pek eksiğim kalmadı gibi
minik-02 Mebus bizde yarın 26 haftalık oluyoruz hazırlıkları çok yapmadım bir kaç yeni şey aldık o kadar oğlum olacak nasipse iki oğlum daha var nasipse onlarınkini giydirecegim
Polenmom Mebus 20 ye girdik ve nerdeyse tüm alışverişlerimiz bitti ✔️ artık çok beğendiklerimi alıyorum zaman hiç geçmesiinnnn 🤰🏼🙏🏻🤍
LamiyaCetinkaya Mebus 26+1 olduk, alışveriş tamam bir tek anakucağı eksik, 3-6 aylara da şimdi mi girsem, doğumdan sonra mı alsam karar veremedim daha. İyice ağırlaştım sanki 34 filanım, resmen totomu zor çekiyorum yürürken 😂
Mebus LamiyaCetinkaya ben aldım yazlık 3-6 ay birşeyler birde yenidoğanları çok giyemiyorlar 40 ondan sonra 3 aylıklara geçiliyor zaten dediler bana hep o yüzden 3 aylık da epey bişey aldım
Parlakk LamiyaCetinkaya 3 6 ayliklardan bol alin derim en çok onlar giydiriliyor hemen büyüyorlar zaten bir aya kalmaz geçersiniz
pera_ Mebus 24+0 da biziz hiç biley almadım desem yeri abisinin küçülmüşlerini gitecek kızım 😁 zamanında hep ortak tank almıştım iyiki almışım diyorum şimdi yeniden alsam güç te yetmez
Mebus pera_ çok mantıklıca benimde ilk çocuğum alırken ortak renk olmasına dikkat ediyorum ama kızım olucak tabi gözümde hep pembeler var 😄
LamiyaCetinkaya Mebus evet yenidoğanlar maks 1 ay giyildiği için ben 0-3 ay aldım, e bebek ürünleri biraz daha büyük kalıp özellikle ordan tercih ettim. Duruma göre alıcam 3-6 ayı da ya şuan kilosu filan ne olacak belli değil😀
Mervesrsy Mebus yaaa bu aralar düşündüğüm tek şey ilk zamanlar geçmiyor bu zamanlarda da bir strese giriyoruz😂 kıyafetler falan tamam da daha çok eksigimizzz var dolabımız gelmedi 1 ay içinde olacak inşallah bebek arabası besik daha almadık genelde hep küçük şeyleri aldım anne ihtiyaçları var süsler falan var ohooo var da var böyle düşününce ne zaman yetişecek diyorum gerçekten 🙄🙄
Parlakk Mebus 25+4 uz bizde ikinci gebelik zor geçiyor baya ağırlastim alışverişi tamamladık sayılır bir iki haftaya yıkama ütüleme işine de başlayacağım yavaştan