17.haftamda başladı benimde 2 haftadir belim belim diyip dolanıyorum magnezyum aldım ama sanki o da işe yaramıyor. Grip olmuştum ondan kaldı sicak su torbasi yapip belimde bekletiyorum bakiyorum biraz gevşemiş sanki. Çözüm bulan varsa bende deneyeyim valla şimdiden başladıysa agirlasmaya baslayinca nolacak onu düşünüyorum