Done33 ben ✋️ kızıma hamileyken adet belirtileri yaşadığım için hamile olduğuma ihtimal vermemiştim son günler oyuzden hiç test falan yapmamıştım sanki heran sokuleceksin gibi olursa kasıklar aynı o şekilde sanki bi anda regl gelcekmis gbi hata dk başı aha oldum diyip lavaboya gidiyordum adetim 2 gün geçti hep olacakmış gbi belirtiler olduğu için gebeliğe hc ihtimal vermediğinden 2 gün boyunca yine test yapmamıştım. 2. Gün geçince Bi Allah alah niye böyle geciktiki diye öylesine test yaptm kopkoyu cikti 2. Çizgi hemen gdp kan verdim 1450 lerce Bi değerle ogrenms oldum