Tekinnn 😔RABBİM tez vakitte evlat sahibi olmak isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin ama sonuç ne olursa olsun üzmeyin kendinizi olur mu ,evet cok fazla evlat sahibi olanlar var ama unutmayın ki bir zamanlar belkide sizler gibi büyük umutla evlat sahibi olmak isteyip bunun nasip edildiği ve yıllar sonra annesini, babasını veya birini öldüren ,türlü pisliklerle uğraşan ,yada İnsan bile diyemeyeceğimiz yaratıklar tarafından öldürülen çocuklar ,büyüklerde bir anne babanın evladı .hangi anne babaya bir evladınız olacak ama ileride katil olacak yada bir katile kurban gidecek denildiğinde herseye rağmen olsun bir çocuğum olsun da ne olursa olsun derki.hani hep hayırlısı diyoruz ya nasip olmuyorsa onda da vardır bir hayır yada daha zamanı değildir o yüzden lütfen hiçbiriniz kendinizi üzmeyin ne olur😔RABBİM hepinizin güzel hayırlı haberlerini almayı nasip etsin 🙏