Bende 18 haftadaym Bnm de göbek deliği çevresinde bi ağrı oluştu bi halsizlestim sanki gaz gbi ama değil Ağrı da var hafifçe doktruma yazcaktm bin uzanim dedm belki geçer sırt üstü yatiyorm Smdi birz geçti gbi ama hala hafif var bgun evi sildim süpürdüm acaba üsüttüm mü dedim korkuyorm bi yandan geçmezse yazicam doktra 🥺