Cok gecmis olsun. Ben de urtiker hastasiyim. Ancak gebelikte hic yasamadim. Hos henuz gebe de degilim 🙈
Acil bir sey yapmadiysa, Aerius isimli alerjenik bir ilac vermisti bana doktorum. Doktorunuza danisabilirsiniz. Acil olarak cunku tehlikeli bir rahatsizlik