Ben de çok çektim 2. Ayında biberonu kabul etmedi kaşıkla verdim çıkardı sıranda denedik agliya zırlaya zor la veriyrdum çok aç birakiyordu kendini acillere gidip serum falan taktryrdum şekeri düşer diye korkuyordum her mamayi aldım her biberonu aldm asla kabul etmedi asla bende mecbur kaldm en son ari mama deniyeyim dedim ari mama denedim onu yedi oda çok az az veriyrdum yani midesi tok tutsun diye 1 yaşını geçti anca rahat ettim