12+4 haftalık gebelikte aşırı mide bulantısı oluyo ilacı içmediğim günlerde suyu bile istifra ediyorum gece iki adet sabah bir denilsede gece iki adet alımda tüm gün rahatım ama bu bebek için ne kadar doğru bilmiyorum karın ve kasık ağrısı oluyo bu neyden kaynaklanıyor olabilir bir düşüğüm var