Kizlar 26.haftamda muayenede herşey gayet güzeldi bebeğimin boyu kilosu haftasına göre normal ilerliyordu 30+3de kontrolle gittiğimde doktorum bebegimin 2 hafta önden gittiğini söyledi iri bebek dedi ve bu da beni biraz korkuttu şeker yüklemesi yaptırmamistim gebelik şekeri olabilir dedi bebeğin haftasının önden gitmesi erken doğum olabilir mi ve gebelik şekeri çıkarsa eğer sezeryan mı olur çok tedirginim.