27+5 günlük bebisim ama çok hareketli hep böyleydi hareketlerinde hiç azalma yada durgunluk olmadi ilk kızım böyle değildi o biraz tembeldi hatta kaç defa acile gitmiştim hareket etmiyor diye o öyle olunca alışkın değilim yani bu hareketlilige gece uyuyamıyorum nereye dönersem rahat yok hep kıpır kıpır korkum şu ki acaba birseyi mi var ki bukadar hareketli aslında hareketli bebek iyi olur diye duymuştum ama yinede içim rahat değil tecrübeli annişler bana bilgi verin lütfen 🤗