Kizlar 28 haftaligim kizim olucak allah nasip ederse rabbim herkesin bebeğini sağlıcakla kucagina almayi nasip insallah🙏
16 haftalikken bi anda Ela dilime düştü ogün bugündür hep Ela diyorum ama 2 isim olsun istiyorum oğlumun ismi Yusuf aras ilerde kizim anne niye bana 2 isim takmadın der diye aklımdan geciyo ikinci isim olmalimi olursada Ela’nın yanina ne uyar siz olsanız ne koyarsınız 💞