PapatyaAnne_ 23 haftalığız isim arıyoruz erkek anneleri sizler neler koydunuz hangi isimleri düşünüyorsunuz fikir olsun hepimize ☺️
Gozdecaner PapatyaAnne_ Yağız Atlas Deniz Yaman Aras Kuzey İsim listemde bunlar vardı gönlümden geçen kuzey Aras olması ilk oğlumda doruk demir
aasl PapatyaAnne_ Sanirim benim de oğlum olacak ama daha belli degil. Eger oğlum olursa Sarp ya da Mete koymak istiyoruz 😊
Yaseminduygulu Rüzgar Kuzey arel Oğlum olacaktı sonrqdan cinsiyet değişti ben bu iki ismi düşündüm hep
minik-02 PapatyaAnne_ eşim de öyle diyor diğer çocuklarimda da öyle oldu evet bulduk bu diyorduk doğduktan sonra değişiyordu ama aklımda bulunsun bir kaç şey burdan çıkar belki güzel isimler
dilaraRecep PapatyaAnne_ 30 haftalık oldum daha bir isme karar veremedik her ay başka isim oluyor çocuğun adı 🤣🤣 Düşündüklerim Metehan Alparslan Yiğit
PapatyaAnne_ dilaraRecep biz yeni başladık araştırmaya bakalım hangisine karar verirsek 😄😂 Metehan yiğit güzel
Tugbasuu dilaraRecep Alpaslan çok çok çok fazla bu senelerde ya sanki 😅 biz de meteye karar verdik eşim çok istiyor baba oğul ilk bağlarını bu şekilde kursunlar diye onayladım ve işin garibi lisede üniversitedeyken ben de Mete istiyordum 😅 resmen ruh eşimle evlenmişim