Eda_nurr benim sancı olduğu zamanda ben sıklasmasini bekledim o ara geldi akıntı gibi ama baya bı oldu ped vardı zaten altımda önceki günden çatı muayenesi olunca kanama vardı ondan sonra aynı adet yerinden su geldi birden ki ilk doğumun olsa da anliyosun bende öyle dusunuyodum zaten bı kez geliyo tümü sonrada gelince hastaneyw gidiyorsun ama acilmani bekliyorlar hastanede de ona göre doguruyosun yani acilman varsa zaten normal yaparsın diye bekliyorlar ped koysanda olur zaten rahat edersin bende sen gibi ilk olunca nasıl anlicam diye düşünuyodum ama anliyosun farklı olunca su gelmesi bile