yagmurrrra elbette, aniden yeni uyumama rağmen uyanır saatlerce de uyuyamazdım. İlk zamanlarda biraz daha ağır oluyor, benim bulantı ve kusmalarım da çok çok fazlaydı, her şeyden iğrenip yeteri kadar beslenemedim. Üç ay gibi bir süre yatmak ve lavabo arasında geçti. Fakat takviyeleri kullanmaya ve bebekler artık yerleşip büyümeye başlayınca giderek azaldı hepsi. Bolca dinlen, en önemlisi bu kendini yorma. Her iş kalabilir önemli olan senin ve bebeklerin sağlığı.