Guzelanne56 4 kasımda çatlatma ıgnesı oldum o günü saymıyorum 1 gün sonrasını sayıyorum bugün 14. Gün test yapsam mı? Yoksa bayağı gecsın öyle mı yapayım belırsızlık yordu beni kararsız da kaldım bılmek ısterım sizce ne yapayım negatıfı görmekten de sıkıldım
1palyaco Guzelanne56 bence birkaç gün daha sabredin pozitifken erken yaptığınız için negatif görürsünüz üzülürsünüz oyüzden birkaç gün bekleyin . İnşallah görmek istediğiniz sonucu görürsünüz 🌸
Guzelanne56 1palyaco çok teşekkür ederim evet teste negatıfı görmek de beni üzecek en azından gecen aykı regl tarıhıme kadar bekleyım 22 sıne kdr o günde olmazsam ztn muhakkak vardır bısey hayırlısı ınsallah
Guzelanne56 Pamiramsi bende dayanamıyorum ınanınkı artık rüyalarımda bıle test yapıp pozıtf görüyorum her ay ama maalesef testı de yapınca koca bi negatif ne yapsam bılemedım normalde asla dayanamam 6 gün kalasıya başlardım test yapmaya ama bu ay hiç yapasım gelmiyor negatıfı görmekten korkuyorum
Pamiramsi Guzelanne56 bende öyleyim sizi çok iyi anlıyorum. Bence yapın ya aklınızı yiyeceğine bilin yani hem daha çok ümitlenmemiş olursunuz ya da öğrenirsiniz ve kan testine gidersiniz