Bebek sahibi olmak bu kadar zor olmamalı, birisi çıkıp kazayla oldu diyince acayip sinirim bozuluyor. Biz iki günde bir ilişkiyle deneyip 7 aydır hamile kalamıyoruz, hanımefendi ilişki yaşadığını bile bilmiyor nerdeyse 😭 madem kaza olacak kadar kolaysa bizde neden tutmuyor. Doktor kontrollerini yaptırdık bir sorun yok diyorlar. Bide şuan ovülasyon dönemindeyim. Muhtemelen dün yumurtladım. Yine değerlendirdik tabi ama bugün çok karnım ağrıyor. İstemsiz acaba bebek mi oluşuyor hissini atamıyorum beynimden. Düşünmeyin diyorlar ama elde değil düşünmemek. Tamam ilişki esnasında düşünmemeyi biraz başarıyorum ama günlük hayatımı bile hamileymişim gibi düzenliyorum. Mesela yüzüyorum normalde ama şuan ya hamileysem ya da yumurtlama günümdeysem diye yüzmeye gitmiyorum. Çünkü havuz soğuk ve soğuk yüzünden yumurtlamam olumsuz olursa diye düşünüyorum. Ya da maydanoz ananas vs yemiyorum çünkü bunlar rahmi temizlene özelliği olan besinlermiş. Ya bebek varsa düşmesin diye yemiyorum. Bu düşünceler ve bu hareketler hayatımı çok kısıtlıyor. Psikolojim bozuldu resmen