Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim gece 5 gibi karnımın sağ tarafında sancı olmaya başladı. Karnımda bı sertlik var sanki sağ tarafımda taş tasiyorum. Bebeğin hareketlerinde sıkıntı yok hareket ediyor tekme atıyor ama hala bu ağrı geçmedi. Tuvalete oturamiyorum daha çok ağrıyor sebebi ne olabilir sizce. Böyle birşey yaşayan var mi