Hasadser Allah’ım düşmanıma yaşatmasın o kadar hasas bir konu ki yaşamayan bilemez ilk bebeğim 7 buçuk haftalıktı tiroid değerlerim yükselmiş düştü
Aradan bir yıl sonra oğluma hamile kaldım oda 30. Haftada bir sancım oldu meğer idrar yolu enfeksiyonu olmuş oda erken doğum tetiklemiş o zamanda 4 cm açılmam vardı en az iki ay yattım 30 haftadan sonra serklaj yapmıyorlarmış zaten makat gelişti bebek doğum olmadı 38.haftada sezeryanla oldu
Oğlundan iki yıl sonra kimyasal gebelik yaşadım .Geçen senede 20 haftalık dı kızım hep riskli gebelikte muayene oluyordum ama fark edilmedi birden bire suyum geldi yaşatamadık Allah rahmet eylesin.Şimdi gene perinatoloji takipliyim aklınızda olsun 13 ve 24 hafta arasında yapılıyormuş serklaj ben araştırıp doktora söyledim onlarda rahim ağzı ölçümü yaptı bu şekilde çıktı sizde düzenli olarak kontrolle gidin ve hatırlatın Rabbim herkesin evladını bağışlasın sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲💐💕