birLinaannesi sunashn50 inanın benimde hiç bir fikrim yoktu bende fellik fellik sordum hep kendi fotoğrafımı gösterip😂 yuvarlak gibiydi evet
An53 Bana hep bebek soldaysa kız olur dediler 7-8 haftalıkken baktım doktor bebeği sol tarafımda görüyor kız herhalde dedik öyle oldu
hellomama https://mutluresim.com/image/nOtGQX Ay lütfen yorum yapabilecek biri varsa lütfen yapabilir miii şekline konumuna göre falan neyse artık 😂 7+1 şuan 😅
hellomama Zerrinatila yorumunuz için teşekkür ederim hayırlı sağlıklı bir yavrumuz olsun inşallah 🙏 bir oğlum var bir de kız evlat sevgisini tatmak isterim ama en önemlisi eksiksiz sağlıklı olması 🙏🙏