cigdem7006 Kızlar sabah 7de kalktıgımda iç çamasırm ıslaktı baktım agrı sızı yok bebiş hareketli sonra geri yattım saat 10.30gibi kalktım ve lavoba ihtiyacımı gördüm tam kalkıcam gene çişimi yapar gibi aktı ama çişim degildi karnım sertti ve bebiş hareket etmiyordu yeni kalktgm için uyudugunu düşündüm ve karnımı doyurdum o sırada karnım sertti genede harekee etmesi için bekliyorum şuan hareket etmiyor ama karnım yumusadı arada bi karnım sertlesip geri yumsuyor agrım sancım yok dr gitmekte kararsız kaldım göbegimi sallıyorum ama ses seda yok
LamiyaCetinkaya cigdem7006 Mutlaka hastaneye gitmeniz gerekiyor, bebek hareketlerinde alışkın olmadığınız herhangi bir değişiklik ve su sızması şübheniz var, ne olur ne olmaz kontrol edilmesinde fayda var 🙏
ravzae cigdem7006 öncelikle sakin olun aynısını 2 hafta önce yaşadım hemen hastaneye gittim ve evet suyummuş gelen sonra tedaviye başladım hala da devam ediyorum inşallah sizinki şu değildir hastaneye gitmeniz test vermeniz gerek.
MirsT cigdem7006 ya bu haftalarda bende de oldu doktor 36+0 da gördü hatta ve dedim durumu suyu falan gayet iyi dedi hatta benim ağrılarım da vardı normal dedi ama sen bir dr a görün bebeğin suyuna durumuna baksın
PervinY cigdem7006 Hastaneye gidin bence bebek hareket etmiyorsa. Büyük ihtimalle suyunuz geliyor benimki de aynı şekilde gelmişti ara ara idrar kaçırır gibi.
Gulnar_Sattarova cigdem7006 o zaman doktora görünmekte fayda var, ben sızıntı vs bir şey hiss etmemiştim 32-33cü haftalarda, ama ultrasonda doktor suyun biraz azaldığını söylemişti. Bi şurup yazmışdı ve günde 3 litre su içmemi söyledi, 1 haftada düzeldi.
cigdem7006 ravzae çok küçük müs senin haftan bizim dogum yaklastı artık belirtiler varda bende her basıma bişey geldiginde gidip te yoklatmak istemiyorum
Siinemss cigdem7006 benimde hep geliyor çamaşırıma su ter falan da değil yani baya su 37+1 im doktor nstye sokuyo her hafta sancımda yok suyum da normal neden sızıyo hiç bilmiyorum doktora söylememiştim bu durumu ama burda yazılanları görünce bi korktum söyliycem 🤦🏻♀️
cigdem7006 Siinemss haftaya perşembe kontrolum var ama bugun biraz daha takip edicem bakalm duruma göre gidecem galiba riske atmıycam
Siinemss cigdem7006 atma atma benim haftalardır böyle ben hiç söylemedim hata ettim galiba git bari bişey değildir inşallah 🙏🏻