Tugbol Arkadaşım şehir hastanesinde yaptı çok memnun kaldı ben de yanındaydım özel hastane gibi herkes kendi odasında doğumunu yapıyordu Allah nasip ederse ben de şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum takip için de oraya gidiyorum memnunum yani yakında gebelik okuluna da gidicem