SeymaSimsek Cansu-can benim sonuçlarım şöyleydi doktorum normal dedi; Açlık 105 Saat tokluk 165 Saat tokluk 115
Gozdecaner Cansu-can Açlık :99 Saat:115 Saat:95 çıktı benim suyum fazla diye şekerden şüphelenmişti doktor ama yokmuş 😅😅
Cansu-can naneliseker_ şimdi benim değerlerim şöyle çıktı Açlık:92 142 115 Doktor sorun yok dedi Melike_4949
Cansu-can SeymaSimsek sizinki benimkinden bı tık yüksek bana da normal dedi ama sizin 140 üstünde baya neye göre belirleniyor acaba
SeymaSimsek Cansu-can evet hatta bende sonuçları göstermeden önce internette okuduklarıma göre kesin var dedim ama doktorum normal dedi. Boy kilo durumu vs etkili olabilir belki 🤔
Cansu-can Melike_4949 naneliseker_ İşte tam sınır gibi geldi de siz 140 deyince sanırım 75 mg da 180 e kadar normalmis
Melike_4949 Cansu-can evet canım birde her hastanenin referans değeri farklı oluyor ama yinede sen çok şekerli karbonhidratli şeyler tüketme dikkat etmekte fayda var
Melike_4949 Cansu-can aynen öyle canım bir cihaz alıp evde takipte edebilirsin için rahat olur yerken
March96 Cansu-can 2. Saat 153 mü olmalı bu konuda bi bilginiz var mı benim 2. Saat 144 çıktı doktor normal dedi ama burda herkes yüksek diyor
March96 SeymaSimsek 2. Saat 153 mü olmalı bu konuda bi bilginiz var mı benim 2. Saat 144 çıktı doktor normal dedi ama burda herkes yüksek diyor