myprincessgirl_ Bende de mantar enfeksiyonu hep vardı hamilelikte daha çok oldu.. doktorum başka bi fitil verdi 3 gün arayla iki tane aldım 1 hafta rahatlattı sonra tekrarladı ☹️ bunu hiç kullanmadım bilmiyorum umarım bilgisi olan arkadaşlar cevap verirler
3438FG myprincessgirl_ bende de var mantar sormayın. Doktor bunu yazdı ama daha öncesinde de bir çok fitil kullandım hiçbir faydası olmadı. Bu sefer bunun faydası olur dedi ama daha öncelerinede faydalı olur demişti. Artık boş yere kullanmak istemiyorum. Size birşey soracağım acaba normal doğuma etkisi olur dedi mi sizin doktor
myprincessgirl_ 3438FG normal doğuma etkisi olup olmadığını bilmiyorum ama genelde doğuma yakın enfeksiyon olmaması için özen gösteriyorlar ilk doğumumda idrar yolu enfeksiyonum vardı doktorum baya uğraşmıştı geçsin diye.. umarım kurtuluruz gerçekten çok zor kaşıntıyla yaşamak
3438FG myprincessgirl_ ya benim vajinal enfeksiyon işte. Doktorum normal doğum zorlar seni diyip pek önermedi. Sezeryandan da o kadar çok korkuyorum ki anlatamam
myprincessgirl_ 3438FG sanırım doktorun kolaya kaçıp sezaryen yaptırmak istiyor.. bence başka bi doktora daha görün çünkü tedavi edilmeyecek bişi değil ki
3438FG myprincessgirl_ Benimki ileri dereceden mantar olmuş. Tabiki tedavi için ilaç verdi ama tekrar edeceğini söyledi. Bu arada özele gitmiyorum devlete gidiyorum 🤷🏻♀️
myprincessgirl_ Anladım çok geçmiş olsun yine de farklı bi doktora daha görünün içiniz rahat etsin ☺️ rabbim şifa versin inşallah 🙏
3438FG myprincessgirl_ Çok teşekkür ederim canım benim. Özele gideceğim birde. Sanada çok geçmiş olsun 🌺
3438FG Yenianne02 Evet evet kullandım çok iyi bir fitil. 25 haftalıktım verdiğinde. 2 haftadır hamdolsun birşey yok bakalım. Bana 2 adet yazmıştı doktorum
Yenianne02 3438FG inşallah bir daha olmaz sevindim bana tek seferlik yazdı geçmeyen sarı akıntım var diye. Mixovul yazmıştı iyi gelmedi bunu yazdı kullanan varsa en azından içim rahatlar diye yazayım dedim 🙏🏻😊
3438FG Yenianne02 Ahh amiinnnn sağolasın valla bende ne fitiller kullandım bir bilsen. Kaç tane fitil değiştirdik kremler falan. Bana tek çözüm bu zalaın ve kremi oldu. İnşallah sanada şifa olur. Biraz düzenli kullanırsan kremini falan çok büyük faydası var. Allah sizede şifa versin çok geçmiş olsun ♥️
Yenianne02 3438FG bana krem değil de fitilini verdi kaşıntı yanma sorunu yok sanırım ondan akıntım hep sarı bazen açık yeşil . En başından beri ama ilginçtir kaşıntım yok ama mantarmış gebelikte çok sık görülüyor dedi
3438FG Yenianne02 Evet bende de mantardı. Ama benimki çok ilerlemiş oyüzden travazol ve zalaın kremini ve fitilini yazdı hamdolsun kurtardı onlar beni. Sizde tez zamanda iyileşirsiniz inşallah. Gebelikte genelde görülüyormuş zaten
Ozlemkaan Siz doktora bu şikayetlerle gittiğinizde vajinal muayene yaptı mı öyle mi ilaç verdi bende de kaşıntı var çok fena haftaya doktora gittiğimde söylicem ama acaba alttan muayene yapar mı diye merak ettim