dnzasl Kızlar merhaba sat 25 ekimdi. 6 kasımda yumurtlama gördüm. 2 gündür ovulasyon tekrar böyle çıkmaya başladı.Başına gelen oldu mu?
Mercan_35 dnzasl evet bir gebenin günlüğü Ebru hanım 2 yumurtlama olabiliyor hatta ikisinide değerlendirip ikiz hamile kalınıyormuş 🙂 Not:Hamile olduğunuzu sonradan okudum gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏼
dnzasl Srp53 bende öyle mi acaba dedim test yaptım hafif bir çizgi çıktı.Ama sonra fark ettim tarihi geçmiş test göndermiş internetten testi aldığım satıcı. Sonra 2 test daha yaptım onlarda silik çizgi bile çıkmadı 😔.
Srp53 dnzasl adetin düzenli mi bekle canım biraz daha bakalım erken gebelik testleri yap bu arada pazartesine kadar da lh yapmaya devam et olmazsa pazartesi kan verirsin
dnzasl Srp53 Nisan ayında kürtaj oldum. Çok düzensiz olmaya başlamıştı.Ama 2 aydır düzene girmişti. Sabretmeye çalışayım bakayım bir kaç gün daha.Teşekkür ederim 💐
Srp53 dnzasl ben de haziranda oldum canım kürtaj adet belirtilerin var mı ? Belki de ikinci kez yumurtluyorsun belli olmaz. Ama pazartesi yumurtlamadan 14 gün geçmiş olacak çıkabilir belki kanda. Benim de sat 21 Ekim 11 kasımda gördüm yumurtlamayı çok geç oldu şaştı adetlerim hala beklemedeyim.
dnzasl Srp53 çok geçmiş olsun canım .Kürtaj tüm dengeleri bozuyor vücutta .Benim belim ve karnım ağrıyordu 2 gündür çok fazla. Bugün hafif bir ağrı var. inşallah gebelik testinde görürüz bu ay çift çizgiyi 🤲🏻
Srp53 dnzasl inşallah canım dua edeceğim sana da güzel haberlerini bekliyorum unutma bana da haber ver olur mu 🌸
dnzasl Srp53 merhaba Ovulasyon testi ile gebelik öğrenme efsanesi doğruymuş.4 gündür kırmızı çıkıyordu çizgiler.Bugün kan verdim çok şükür pozitif çıktı .Sizde var mı güzel haber
Srp53 dnzasl yaaa çok sevindim kuzu. Ben yumurtlamayı çok geç görmüştüm 23. Gün çatlama oldu bugün ovulasyon yaptım ama kırmızılık yok döngünün 31. Günündeyim. Muhtemelen gebelik yoksa da adetim gecikecek. Olsa ovulasyonda çıkardı herhalde ilişkiden 8 gün geçmiş oluyor. Zaten hiçbir belirtim de yok yine göğüs ağrısı hiçbir şey. Adına çok sevindim. Bir de benim düzelse kürtaj alt üst etti ya.
tamamdanolmuss dnzasl tebrik ederim inşallah sağlıklı bir şekilde sizinle tutunur ve hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip eder allah 🙏🏻🧿
dnzasl Srp53 çok sağolun. En kısa zamanda size de nasip olsun güzel haberlerinizi alalım inşallah . Bu kürtaj bozdu tüm dengeleri. Kürtajdan 7 ay sonra nasip oldu gebelik. İnşallah size daha hızlı nasip olsun 💜