Herkese selamlar kızlar anneler 🌸💕
Dün e nabızdan tahlillerime bakıyordum ve influenza öncelikli risk grubunda görünüyorum üzerine tıkladığımda grip aşısı yazıyor olmam gerekiyormuş haberim yoktu burada arama kısmına da yazdım kimse bu konu ile ilgili bir sohbet açmamış siz oldunuz mu haberiniz var mı gebelikte olunuyor mu malum salgın var gripten korunmamız da gerekiyor yorumlarınızı bekliyorum.
Moderatörler rica etsem sabitler misiniz acaba 💕